2011. április 24., vasárnap

My77 My 77 meggy pink plüss melegítő sálgallérral - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

My77 meggy pink plüss melegítő sálgallérral, kapucnija pihe puha.
Hátul és lábszárán gyönyörű minta
Mérete L, de M-es méretre is ajánlom!
Párszor használt, jó állapotban!
A szárát felhajtattam varrónővel, mivel nagyon hosszú volt, de ha neked rövid lenne, könnyedén le tudod hajtani!
A fenekén egy nagyon pici anyag hiba van, amit csak most vettem észre, hogy közelebb megnéztem, átnéztem a melegítőt. Egyáltalán nem látszik, csak ha nagyon közelről megnézzük.
Fényképezni nem tudtam, mivel nem látszik képen sem.
Eredeti ára 19. 990 ft volt, most nagyon olcsón elvihető!
Mielőtt leütöd a terméket, kérlek olvasd el a "SAJÁT OLDALAM"-at!



Jelenlegi ára: 10 000 Ft

Az aukció vége: 2011-05-06 10:25
. My77 My 77 meggy pink plüss melegítő sálgallérral - Jelenlegi ára: 10 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése